سفرآلامو پیشرو در اجاره ماشین و خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو را به ریاست و مدیر عامل سفرآلامو اجاره خودرو  منصوب کرده است. در این موقعیت، سفرآلامو مسئولیت مدیریت روزانه خود را برای سفرآلامو از جمله عملیات محلی و منطقه ای در سراسر ایالات سفرآلامو و سفرآلامو ، به عهده خواهد گرفت.

با توجه به این شرکت که مستقر در آستین سفرآلامو اجاره ماشین  سفرآلامو به طور مستقیم به سفرآلامو سفرآلامو ، سفرآلامو از سفرآلامو گزارش خواهد داد.

سفرآلامو از سال 2008 در آستین راه اندازی شد و در آنجا به عنوان مدیر بازاریابی کار می کرد.

سفرآلامو گفت: “در حالی که سفرآلامو رنت ماشین این فصل جدید را باز می کند، تیم اجرایی سفرآلامو و من مطمئن هستم که پولس شخص مناسب برای هدایت شرکت است.” “او دارای یک سابقه رهبری اثبات شده با car2go است، جایی که او بیش از یک بار آیفون خود را برای ارائه وضوح استراتژیک، الهام بخشیدن به همکاری و نوآوری در مقیاس وسیع رانده است. … ”

پیش از پیوستن به سفرآلامو از سفرآلامو کرایه ماشین  شمالی گذراند و در آنجا نقش چندانی از فروش منطقه ای، بازاریابی محصول و استراتژی محصول تا بازاریابی حرفه ای و مهندسی نرم افزار سفارشی داشت.

سفرآلامو گفت: “سفرآلامو واقعا انقلابی در جهان در کمک به مردم از نقطه A به نقطه B با سهولت انجام داد، و من نمی توانم افتخار برای اینکه به مناسبت فرصتی برای هدایت چنین شرکت بزرگ بود. “سفرآلامو یک شرکت است که واقعا تغییر زندگی است. هدف ما این است که همچنان برای کمک به شهرها به جلو حرکت کنیم، مسائل مربوط به حمل و نقل واقعی را حل کنیم و اعضای ما را از نقطه A به نقطه B ببریم تا از انتظاراتشان فراتر رود و اعتماد آنها را هر روز به دست آوریم. ”

طبق گفته این شرکت، سفرآلامو در 15 بازار در سفرآلامو شمالی با دسترسی به بیش از 6،000 وسیله نقلیه دیده می شود.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: